Lindemann - F & M (2019)

Duitsland / Zweden
Metal / Rock
Label: Vertigo

1. Steh Auf (3:04)
  2. Ich Weiß Es Nicht (4:49)
  3. Allesfresser (3:29)
  4. Blut (4:02)
  5. Knebel (3:50)
  6. Frau & Mann (3:33)
  7. Ach So Gern (3:22)
  8. Schlaf Ein (5:09)
  9. Gummi (3:56)
  10. Platz Eins (3:55)
  11. Wer Weiß das Schon (3:57)
  12. Mathematik * (3:34)
  13. Ach So Gern [Pain Version] * (3:49)
  • vanaf vrijdag 22 november te koop
avatar van LinkinPark90
Lindemann is dit jaar heel actief, naast het recente Rammstein album verschijnt dus ook een vervolg op zijn solo debuut 'Skills in Pills'. Ditmaal geen Engelstalige nummers maar Duitse nummers. De eerste single Steh Auf klinkt alvast goed.

avatar van dynamo d
Lindemann is een duo, geen solo project van Till Lindemann maar met de Zweedse muzikant Peter Tägtgren.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Nu ook met de echte hoes.

Lachende derde
Bijzonder getalenteerde figuur, die Lindemann. Ook al vind ik maar een enkel nummer van Rammstein goed en apprecieer ik zijn soloprobeerselen maar zozo: ik snap de kunstzinnige gedachte erachter. Voor mij meer conceptueel, de creativiteit van deze man. Net zoiets als mijn gevoel bij Laibach: concept is belangrijker dan uitvoering. Soms pakt iets wisselvallig uit maar is het idee goed. Check ook 's mans dichtbundel eens - de naam ervan is me ontschoten - vertaald door Ilja Leonard Pfeijffer.

avatar van E-Clect-Eddy
Dit had ook op een Rammstein album kunnen staan.

Lindemann - Ich weiß es nicht - YouTube -audio