YĪN YĪN - The Rabbit That Hunts Tigers (2019)

Funk / Wereld
Label: Bongo Joe

1. Nata Ni Thlae (0:54)
  2. Pingpxng (2:39)
  3. One Inch Punch (5:08)
  4. Lotus (1:49)
  5. Thom Kï Kï (3:41)
  6. On Yiep (0:52)
  7. Alpaca Mountain (5:35)
  8. Kroy Wen (2:57)
  9. Suì Yè (3:53)
  10. The Rabbit That Hunts Tigers (5:48)
  11. A Ballad for Chong Wang (1:23)
  12. The Sacred Valley of Cusco (4:41)
  13. Dis Kô Dis Kô (4:20)
avatar van philtuper
Erg benieuwd naar dit volwaardige album. Op de afgelopen editie van het Zomerparkfeest in Venlo een van de absolute smaakmakers.
Dis Kô Dis Kô kende we natuurlijk al een tijdje en dat is een dansvloerkneiter van jewelste. Benieuwd dus of ze het een heel album volhouden maar het is deze Maastrichtse gasten wel gegund. Hoes is iig alvast fantastisch, maar ook dat mag geen verrassing zijn, aangezien frontman Yves als vormgever werkzaam is bij het zeer toffe Atelier Haven

avatar van matthijs
Heb die gasten live gezien als voorprogram van Altin Gun, ERG goeie warming up zeg. Betoverend, eigenzinnig...