Underworld - DRIFT Episode 5 (2019)

Alternatieve titel: "GAME"

Electronic
Label: Smith Hyde Productions

1. Toluca Stars [Film Edit] (10:18)
  2. Mile Bush Pride (1:35)
  3. Imagine a Box (6:02)
  4. Tree and Two Chairs [Film Edit] (13:32)
  5. Give Me the Room (9:24)
  6. S T a R (3:36)
avatar van E-Clect-Eddy
Terwijl de aankomende verzamelaar DRIFT Series 1- Sampler Edition (2019) al op MuMe stond werd een paar dagen later al deze uitgebracht.

Nauwelijks bij te houden wat Smith en Hyde produceren sinds april 2018: hier deeltje 5.

Voorlopig is Episode 4 één van mijn favorieten EP's van 2019 en daar zal deze geen verandering in brengen. Al luistert ook deze prima weg.

Give Me the Room doet grotendeels denken aan werk van Giorgio Moroder.

avatar van Poles Apart
E-Clect-Eddy schreef:

Give Me the Room doet grotendeels denken aan Giorgio Moroder.

Hadden ze al eens eerder, "King of Snake" heeft veel weg van "I Feel Love" van Donna Summer, een Moroder productie.

Deel 5 alweer en straks worden een aantal nummers gebundeld op een nieuw album dat later dit jaar verschijnt: Drift series 1 - Sampler Edition.

Prima EP weer, maar denk niet dat het mijn favoriet uit de serie is of gaat worden.

aERodynamIC schreef:

Wat mij betreft is nr.2 het beste. Maar wat is de opener "Toluca Stars" toch weer zalig mellow.