The Desert Sessions - Vol. 11: Arrivederci Despair (2019)

Label: Matador

1. Move Together (5:04)

met Billy Gibbons

2. Noses in Roses, Forever (5:34)
  3. Far East for the Trees (4:53)
  4. If You Run (4:01)

met Libby Grace

avatar van Sunderland
Afgelopen week een geweldig intiem concert gezien van Alain Johannes in Luxor Live! Hij liet mij kennis maken met de Desert Sessions, waarvan ik het bestaan niet kende. Prompt wordt er 2 dagen later de nieuwe release aangekondigd van volume 11 en 12 door Josh Homme, zonder dat Alain daar aan mee doet, btw.

Benieuwd!

avatar van JVT
JVT
Noses in roses, lekker nummer. Had zo op een queens of the stone age album kunnen staan.
Ook if you run is heel erg goed!

De betere helft van 11&12, en de meest lichtvoetige desert sessions by far.

Waarom staan vol. 11 en 12 hier op MM apart vermeld? Deze uitgave is 1 LP/CD en niet als vorige 10 delen als EP's apart. Verder wel een lekker vervolg...