Yelawolf - Ghetto Cowboy (2019)

Label: Slumerican

1. Mama Wolf (1:27)
  2. Unnatrual Born Killer (3:16)
  3. Opie Taylor (3:52)
  4. Box Chevy 7 (4:04)
  5. Here I Am (3:52)
  6. Still Ridin' (2:54)
  7. Lightning (4:35)
  8. Renegades (3:55)
  9. So Long (3:55)
  10. You and Me (4:02)
  11. A Message from DJ Paul (0:53)
  12. Country Rich (3:53)
  13. Keep on Rollin (4:14)
  14. Ghetto Cowboy (5:25)
avatar van overmars89
Ik had redelijk lage verwachtingen mede door de wisselvalligheid in de discografie van Yela en, omdat hij dit jaar al eerder Trunk Muzik III had uitgebracht. Trunk Muzik III voelde als vanouds, omdat hij zich weer had gefocust op rappen. Bangers en hard flowen.

Maar wat de titel al deed vermoeden, gaat hij hier heer weer helemaal terug naar het overgeproduceerde gezang van hem over halve Country/Rock/Hip/Hop beats. Nu staan hier voor mij wel een aantal guilty pleasures op, maar is het album toch over het algemeen weer een stuk minder dan zijn voorganger. Met dieptepunten als "So Long" & "You & Me".