The Motions - Recorded (2019)

Label: Butler

1. A Little Bit of Heaven - 2019 (2:08)
  2. Warm Me Baby - 2019 (2:28)
  3. 20 Miles from Home - 2019 (3:21)
  4. I'm Wondering - 2019 (2:27)
  5. A Little Bit of Heaven - 1967 (2:08)
  6. Warm Me Baby - 1967 (2:28)
  7. 20 Miles from Home - 1967 (3:21)
  8. I'm Wondering - 1967 (2:27)
avatar van nlkink
Leuke release. Vier demos uit 1967 die Robbie van Leeuwen op zijn zolder vond zijn door zanger Rudy Bennet van The Motions met bevrirnde muzikanten alsnog in de studio uitgewerkt en opgenomen.
Als bonus krijg je de oude demos er nog bij ook. Leuk voor de completisten. Bij de lokale platenboer was een cliënte die het maar niks vond, die volgens haar 'wrak' klinkende vier liedjes aan het eind.

Na de zeer suc6volle theatertour van de pioniers van de Nederpop, onder de bezielende leiding van Johan Derksen, is dit nieuw klein pareltje meer dan welkom. Jammer dat het om slechts 4 nummertjes gaat, maar wie het kleine niet eert.......

avatar van heartofsoul
Die oude demo's vind ik erg de moeite waard en ze zijn het beluisteren meer dan waard, maar ik ben dan ook opgegroeid in de sixties. De bewerkingen van Rudy Bennett en zijn muzikale vrienden vind ik echter heel erg gladgestreken, en zijn -helaas- helemaal "van deze tijd", wat voor mij doorgaans geen aanbeveling is.