Luke Evans - At Last (2019)

Label: BMG

1. Love Is a Battlefield (3:43)
  2. First Time Ever I Saw Your Face (4:07)
  3. If I Could Turn Back Time (4:10)
  4. Changing (3:28)
  5. With or Without You (4:16)
  6. I'm Kissing You (4:57)
  7. Show Me Heaven (3:45)
  8. At Last (3:01)
  9. Always Remember Us This Way (3:27)
  10. Say You Love Me (4:06)
  11. Faith's Song (3:05)
  12. Bring Him Home (3:51)
Acteurs die gaan zingen, of althans nog niet bekend stonden dat te doen. Het geeft te denken. Dan zie je de tracklist en gaan de wenkbrauwen nog wat meer fronsen. Dit is toch wel een beetje een gay-lijst aan titels, of mag ik dat niet zeggen?! Oh, wacht. Luke is gay. Vooruit dan maar

Onzin natuurlijk, dus terug naar het begin: dit soort covers en dan een acteur die zingt (ik moet nogal eens aan de latere Boy George denken). Nou dat zingen doet ie niet eens verkeerd, en de covers zijn goed gekozen als alternatief kerstalbum of zo.

Hier gaan veel mensen op deze site met een grote boog omheen, ik zou dat normaal ook doen. Maaaaarrrr... soms is een beetje kitschy gezwijmel wel lekker. Zo fout als wat natuurlijk