Pet Shop Boys - Dreamland (2019)

1 stem

3. No Boundaries
  4. Dreamland [PSB Remix] *

5. Dreamland [TWD Vocal Remix] *

avatar van E-Clect-Eddy
Bestaat dit album echt? Want het lijkt een combinatie van de 2 nieuwe EP's.

Op streaming platforms zie ik een 3 track EP met deze hoes, maar zonder de remixes. Die remixes staan op een aparte EP met nog een 2 anderen remixen.

avatar van Castle
Ik kwam deze tracklist inderdaad zo als beschreven tegen

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Bovenstaande tracklist is volgens Amazon die van de fysieke single:
PET SHOP BOYS - Dreamland - Amazon.com Music

avatar van vigil
Nu is de markt voor fysieke (cd) singles natuurlijk niet meer zo groot maar het is de heren van PSB toch maar gelukt op 1 binnen te komen in Engeland. Ik denk toch een behoorlijke prestatie aangezien Coldplay tegelijkertijd ook een volledig nieuwe single uitbracht. Die kwam uiteindelijk op 2 binnen. Voor diegene buiten de UK die m willen hebben. Vanaf 8 nov is deze in Nederland te koop/bestellen.

De cd-single heeft "gewoon" alle 5 de tracks. De 12" mist dan weer de 2 B kanten maar heeft weer een exclusieve Dub mix.

avatar van Poles Apart
"Dreamland" wordt hier in de UK veel op de radio gedraaid, op BBC Radio 2 bijv. komt het nummer constant langs. Veel airplay dus. Is lang geleden dat dat met een nieuwe Pet Shop Boys single is gebeurd.