Pet Shop Boys - Dreamland (2019)

Pop / Dance
Label: x2

1. Dreamland

2. An Open Mind
  3. No Boundaries
  4. Dreamland [PSB Remix] *

5. Dreamland [TWD Vocal Remix] *

avatar van E-Clect-Eddy
Bestaat dit album echt? Want het lijkt een combinatie van de 2 nieuwe EP's.

Op streaming platforms zie ik een 3 track EP met deze hoes, maar zonder de remixes. Die remixes staan op een aparte EP met nog een 2 anderen remixen.

avatar van Castle
Ik kwam deze tracklist inderdaad zo als beschreven tegen

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Bovenstaande tracklist is volgens Amazon die van de fysieke single:
PET SHOP BOYS - Dreamland - Amazon.com Music

avatar van vigil
Nu is de markt voor fysieke (cd) singles natuurlijk niet meer zo groot maar het is de heren van PSB toch maar gelukt op 1 binnen te komen in Engeland. Ik denk toch een behoorlijke prestatie aangezien Coldplay tegelijkertijd ook een volledig nieuwe single uitbracht. Die kwam uiteindelijk op 2 binnen. Voor diegene buiten de UK die m willen hebben. Vanaf 8 nov is deze in Nederland te koop/bestellen.

De cd-single heeft "gewoon" alle 5 de tracks. De 12" mist dan weer de 2 B kanten maar heeft weer een exclusieve Dub mix.

avatar van Poles Apart
"Dreamland" wordt hier in de UK veel op de radio gedraaid, op BBC Radio 2 bijv. komt het nummer constant langs. Veel airplay dus. Is lang geleden dat dat met een nieuwe Pet Shop Boys single is gebeurd.

avatar van Thorgal
Ik ben blij verrast met deze EP. Na de vorige mislukking vreesde ik dat ze op hun retour waren. Maar dit klinkt als de oude PSB. Melodieus.

Ook de nieuwe single Burning the heather klinkt als vanouds. Doet me allemaal denken aan Very en dat is een compliment.