Qui - Snuh (2018)

geen stemmen

Rock / Punk
Label: Three One G

1. Pomp and Circumstance (1:54)
  2. You Can Call Me Shiny (3:45)
  3. Escape from Now (4:26)
  4. Mowing Machine (2:46)

met Justin Pearson

5. The Stink of Her Eyes (A) (1:01)
  6. Icky Mouth (5:29)

met Trevor Dunn

7. Hey Brother (3:40)
  8. Pumpy Circumstance (2:03)
  9. How Much Many More (3:41)
  10. The Stink of Her Eyes (B) (1:20)
  11. Forgivement (3:02)

met Dale Crover

12. Little Arguments (1:43)
  13. Trust Force (2:24)
  14. Come, Come (4:07)

met Adam Harding

avatar van ZAP!
De 'nieuwe' Qui! Eerste luisterbeurt zit er bijna op. Even laten bezinken en later nog een rondje.

Nogmaals bandcamp bump.

avatar van ZAP!
Probeert wel verder te gaan waar 'Life, water, living...' ophield, doet het in feite ook, maar is al met al toch minder memorabel en biedt al zeker geen progressie ten opzichte van. Pure noise stukken en heavy riffs afgewisseld met melige humor (vaak in de zang) en lieflijk melodieuze stukken is waar Qui inmiddels voor staat - als ze tenminste met zijn tweeën zijn . Verschillende gastbijdragen van namen die ik maar es nader moet onderzoeken (zie de bandcamp link in mijn vorige bericht). Zal mij benieuwen waar Qui heen gaat, maar deze smaakt me vooralsnog toch nog bijzonder goed, met genoeg onderscheidende stukken.

****.