ZALM - Wanneer Ik Klimaatverandering​-​ontkenners Hoor, Moet Ik Altijd een Beetje Gniffelen, Daarna Word Ik Altijd BOOS (2019)

Punk
Label: Barreuh

1. When All the Slaughter Begins (0:05)
  2. Nee Is Ook Echt Nee (0:18)
  3. Ey Ploegendienst, Ik Heb Ook Hipster-tattoos en Ben Ook Boos, Geef Support-plek. Gewoon Gunnen! (0:29)
  4. Bekenden Tegenkomen op Straat (0:10)
  5. Thunderdome Foto's Uit de Goeie Ouwe Tijd (0:12)
avatar van Venceremos
Wat een lange recensies alhier!

avatar van Haroen
1,5
Dit is één van de beste albums aller tijden. Van de luide stemmen tot de prachtige instrumenten, het is allemaal perfect. Ik zou het zeker aanbevelen.

Kleine tip voor volgende keer: Dit album mocht luider en wat korter.

avatar van DargorDT
IK MOEST ONTZETTEND PLASSEN. MAAR WILDE GRAAG NOG EEN ALBUM OPNEMEN. DAN KRIJG JE DIT, JA! (0:29)

Ok, een mislukte persiflage. Maar ergens kan ik hier wel om grinniken. Het slaat helemaal nergens op, maar dan zó overdreven, dat ik bepaalde tracks zowaar een paar keer heb aangeklikt. Ook om even aan de muziek te wennen, dat heeft deze plaat wel nodig. Rustig laten rijpen.

Hierop stemmen is eigenlijk wel onzinnig. Dan neem je het volgens mij te serieus.

avatar van bennerd
DargorDT schreef:

Niet om te happen, maar er is dus effectief goede muziek te vinden in dit genre.

Seven Minutes Of Nausea - Disobedient Lo(o)ser (1992)
Fear of God - Fear of God (1988)
The Gerogerigegege - Mother Fellatio (1993)
Anal Cunt - Morbid Florist (1994)

Noisecore is een dingetje. Alleen jammer dat ZALM nergens naar lijkt.

avatar van Joren999
Ik heb moeten lachen. 3.5* dus

avatar van DjFrankie
1,5
Gisteravond live gezien bij het popronde eindfeest in de Melkweg. Prima gast, muziek klinkt hetzelfde als van de plaat. Heb niet geteld hoeveel nummers er gespeeld werden.

DjFrankie schreef:
NOU. TOF DAT JE ER WAS!!!! WEL GETELD HEB IK OM EN NABIJ DE 34 LIEDJES GESPEELD. FLINK WAT MATERIAAL DAARVAN GAAT KOMEND JAAR VERSCHIJNEN. OVERIGENS 3VOOR12 SCHREEF ER EEN RECENSIE OVER. IK CITEER: ' Popronde 2019: dit waren de 10 sterkste acts van het eindfeest' ZOEK ZELF MAAR EFFE OP WAT ZE OVER ZALM SCHREVEN...

avatar van nlkink
Die hoofdletters komen wat schreeuwerig over, ZALM. We kunnen het zo ook wel lezen.

avatar van Edwynn

dit is geen kunst. ken ik ook
. DOEN!!!!

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Ik ben wel benieuwd naar UPCOMING ALBUM 'TEGENDRAADS IS OOK EEN LEIDRAAD' en of er ook een compilatiealbum verschijnt waar alle EP's in worden opgenomen, zoals dat vaker binnen het genre voorkomt.

ZALM schreef:
. DOEN!!!!

avatar van coldwarkids

ME kont

coldwarkids schreef:

ME kont

Lach je hier nu om de bewuste taalfout of het woordje kont?

avatar van coldwarkids
Op die onbewuste taalfout ja.

avatar van Mr. Rock
0,5
Nieuwsgierigheid werd opgewekt door de titel. Laat ik het positief insteken: verveelt geen moment.

coldwarkids schreef:
Op die onbewuste taalfout ja.

serieus?

avatar van Ponty Mython
Jammer van die lange nummers.

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Misschien is Disespero - Vejo Vocês na Disneylandia (2020) de moeite waard voor wie vindt dat ZALM te lange nummers heeft?

aan me kont krabben bijvoorbeeld

Dan niet zeuren dat je het ook kan.