Five Finger Death Punch - F8 (2020)

Label: Better Noise

1. F8 (1:15)
  2. Inside Out (3:46)
  3. Full Circle (3:22)
  4. Living the Dream (3:34)
  5. A Little Bit Off (3:10)
  6. Bottom of the Top (3:30)
  7. To Be Alone (3:45)
  8. Mother May I (Tic Toc) (3:54)
  9. Darkness Settles In (4:41)
  10. This Is War (3:11)
  11. Leave It All Behind (3:30)
  12. Scar Tissue (2:53)
  13. Brighter Side of Grey (4:29)
  14. Making Monsters * (3:03)
  15. Death Punch Therapy * (3:08)
  16. Inside Out [Radio Edit] * (4:13)
avatar van hellboy123
Inside out is vrijgegeven. Voor 5fdp een lang nummer (ik gok inclusief intro F8?) welke ook erg rustig start, hierna weer aardig herkenbaar en lekker Five Finger Death Punch - Inside Out (Official Lyric Video) - YouTube

avatar van hellboy123
En de officiële videoclip voor inside out is nu ook vrij gegeven Five Finger Death Punch - Inside Out (Official Music Video) - YouTube

avatar van Desert
Gemiddeld gevoel heb ik bij deze plaat. De typische 5FDP-sound is duidelijk aanwezig, maar ik mis de energie en woede die hun muziek zo kenmerkt.

avatar van frolunda
De naam is al vele malen voorbij gekomen maar nu ik Five Finger Death Punch eindelijk eens hoor vind ik het allemaal toch meer massametal en vaak nogal soft.Afgaande op de naam had ik veel wredere muziek verwacht.
Er staan best wel een aantal sterke songs op F8,onder andere This Is War en Bottom of the top komen prima binnen,maar ook een aantal draken.
Een krappe voldoende wil ik er nog wel aan kwijt,echter ik denk niet dat dit een band voor mij is.
Misschien dat hun ouder werk me beter bevalt.

avatar van james_cameron
Erg lekker album, wat mij betreft één van de betere van de band. Het geluid is wat meer gepolijst dan voorheen, maar het songmateriaal is over de hele linie sterk, of het nou de uptempo stevige beukers betreft of de meer ingetogen semiballads. Vanaf de erg fijne opener Inside Out hoor je dat het goed zit met deze plaat. De uitstekende productie maakt het helemaal af. Dit is een band die de gevonden formule geperfectioneerd heeft.

avatar van Mr. Rock
Redelijk gladde maar best aangename rock/metalplaat die klinkt als een klok en makkelijk weg luistert. Ik mis wel een beetje een eigen sound, hoor er vooral talloze andere bands in terug, waarvan Machine Head en Slipknot het duidelijkst zijn in de hardere songs en de rustigere stukken haast naar Nickelback neigen. Klinkt al met al niet zo positief maar dat valt best mee. Want sound is één ding, qua songmateriaal overstijgt dit de twee laatstgenoemde bands toch wel duidelijk. Ondanks de afwisseling tussen steviger en rustig klinkt het geheel wat eenvormig en daarom zijn die 45 minuten echt wel genoeg.