Brian Fallon - Local Honey (2020)

Label: Lesser Known

1. When You're Ready (4:32)
  2. 21 Days (3:32)
  3. Vincent (4:18)
  4. I Don't Mind (If I'm with You) (3:49)
  5. Lonely for You Only (3:36)
  6. Horses (3:33)
  7. Hard Feelings (4:11)
  8. You Have Stolen My Heart (3:45)
avatar van Germ
Altijd leuk een nieuwe Brian Fallon, wel een erg korte speelduur dit keer.

avatar van Mr.Domestica
Vandaag voor de eerste keer beluisterd. Een kort album, maar het klonk zeer goed. 21 Days is voorlopig de uitschieter voor mij.

avatar van vielip
Wijkt dit erg af van The Gaslight Anthem?

avatar van fish
De solo albums van Brian volgen de koers van American Slang. Dit specifieke album klinkt erg rustig, zijn andere solo albums kennen meer uptempo. Ik vind een nummer als Etta James uit zijn solo werk erg sterk en zo zijn er wel meer sterke solo nummers, al blijven de liedjes erg binnen de lijntjes. Een soort Springsteen anno 1990-1992. Of zoals Brian in zijn samenwerkingsverband Horrible Crows.
Dit album ken ik nog niet goed genoeg.

avatar van vielip
Oké thanks American slang vind ik één van de beste album van The Gaslight Anthem. Ik heb 21 Days geluisterd inmiddels. Niet slecht maar ik veer ook geen enkele keer op. Het kabbelt voor mijn gevoel iets teveel voort. Wellicht dat zijn eerdere solo albums me dan beter bevallen.