Silverstein - A Beautiful Place to Drown (2020)

Canada

7. Madness (3:38)

met Princess Nokia

8. Say Yes! (2:38)
  9. Stop (3:25)
  10. September 14th (3:14)
  11. Coming Down (2:52)
  12. Take What You Give (2:59)

met Simple Plan

avatar van AOVV
Aardig plaatje, met meer pop- dan punkinvloeden. De meest opvallende gastbijdrage is wellicht die van Princess Nokia, een jongedame uit de hiphop-scène van New York. Het is wellicht de verrassing die ervoor zorgt dat Madness, het nummer waarop zij te horen is, één van de betere is.

Daartegenover staan ook wel wat meer zoutloze songs, zoals All on Me. Het merendeel van de nummers maakt me warm noch koud, daar waar ik me deze band van vroeger toch wat urgenter herinner. 't Zullen andere tijden geweest zijn, misschien.

2,5 sterren