Allen / Olzon - Worlds Apart (2020)

Zweden
Label: Frontiers

1. Never Die (5:47)
  2. Worlds Apart (4:24)
  3. I'll Never Leave You (4:51)
  4. What If I Live (5:35)
  5. Lost Soul (5:10)
  6. No Sign of Life (4:25)
  7. One More Chance (4:41)
  8. My Enemy (4:54)
  9. Who You Really Are (4:42)
  10. Cold Inside (5:40)
  11. Who's Gonna Stop Me Now (5:52)
avatar van gigage
Voormalig Nightwish jongedame Anette Olzon slaat de handen ineen met Russel Allen van Symphony X. En van die laatst genoemde band rekende ik eigenlijk op nieuw werk maar volgens mij gloort er nog niks concreets aan de horizon. Annette had vorig jaar nog The Dark Element - Songs the Night Sings (2019) uitgebracht, zeer verdienstelijk, maar wel met een erg hoog Nightwish gehalte.
Afijn, de eerste single van Allen/Olzon " Worlds Apart" is inmiddels uit.

avatar van Desert
Zeer aangename luisterervaring en Allen is een van de zangers waarvan ik het meest geniet dus ik ben een tevreden mens in zoverre dat mogelijk is dezer dagen.