Thundercat - It Is What It Is (2020)

Hip-Hop / Jazz
Label: Brainfeeder

1. Lost in Space / Great Scott / 22-26 (1:22)
  2. Innerstellar Love (2:41)
  3. I Love Louis Cole (3:24)

met Louis Cole

4. Black Qualls (3:09)

met Steve Lacy, Steve Arrington en Childish Gambino

5. Miguel's Happy Dance (2:11)
  6. How Sway (1:14)
  7. Funny Thing (1:56)
  8. Overseas (1:28)

met Zack Fox

9. Dragonball Durag (3:01)
  10. How I Feel (1:08)
  11. King of the Hill (2:51)
  12. Unrequited Love (3:14)
  13. Fair Chance (3:57)

met Ty Dolla $ign en Lil B

14. Existential Dread (0:51)
  15. It Is What It Is (5:02)
avatar van Poles Apart
"Black Qualls" al vrijgegeven.

avatar van Bruno_6
Dragonball Durag is nu ook vrijgegeven.

avatar van jokerman
Klinkt veelbelovend!

avatar van Zwammer
Album klinkt weer vertrouwd, het blijft dichtbij de sound van het vorige album. De kortere speelduur is een plus, maar ik mis nog wel enkele uitschieters als Them Changes. Wellicht dat die nummers nog komen bovendrijven bij volgende luisterbeurten.

avatar van Mathough
Wat heeft Fair Chance een onwijs chille beat. En Black Qualls is ook al zo'n lekker nummer. Ben benieuwd naar de rest van het album

Dragonball Durag is echt briljant (music video is hilarisch), kijk hier erg naar uit!

avatar van Kos
Kos
Het zal waarschijnlijk nooit iets worden tussen Thundercat en mij.

My loss wellicht.

avatar van Don Cappuccino
Als ik deze plaat luister vind ik het erg aangenaam klinken (daarmee 3,5*), maar ik heb ook gelijk de neiging om weer terug te keren naar Drunk. Alle elementen van die plaat zijn namelijk hier ook te vinden, maar op Drunk is het allemaal veel beter.