Wilma Archer - A Western Circular (2020)

Electronic / R&B
Label: Domino

1. Western Circular (1:24)
  2. Scarecrow (5:50)

met Sudan Archives

7. Cures & Wounds (4:25)
  8. Decades (5:38)

met Laura Groves en Samuel T. Herring

9. Ugly Feelings (Again) (4:59)
  10. Worse Off West (0:32)
avatar van Zwammer
Dit is volgens mij wel een album om naar uit te kijken. Twee featurings van Future Islands zanger Samuel T. Herring, waarvan Decades alvast erg goed klinkt.

avatar van overmars89
Kende Wilma Archer voor dit album niet en wist ook niet zo goed wat ik moest verwachten. De single met MF DOOM kwam ergens voorbij en dat vond ik een dope track. Wilma Archer maakt sfeervolle electronica met veel jazz invloeden met af en toe een gastzanger(es)/rapper. Het zit goed in elkaar, al pakt niet alles me. Het is ook niet helemaal mijn hoekje. Zou dit wel tof vinden om live een keer mee te maken.

Hoogtepunten: Last Sniff, Decades , Cures & Wounds & Ugly Feelings.