Ghostpoet - I Grow Tired But Dare Not Fall Asleep (2020)

Hip-Hop / Electronic
Label: [PIAS]

1. Breaking Cover (6:31)
  2. Concrete Pony (4:06)
  3. Humana Second Hand (3:55)
  4. Black Dog Got Silver Eyes (4:02)
  5. Rats in a Sack (3:39)
  6. This Train Wreck of a Life (4:06)
  7. Nowhere to Hide Now (4:34)
  8. When Mouths Collide (4:26)
  9. I Grow Tired but Dare Not Fall Asleep (4:35)
  10. Social Lacerations (5:43)
avatar van sj0n88
Iets om naar uit te kijken. Ghostpoet heeft zo'n vette eigen sound, en de singles stemmen mij vooralsnog positief.

avatar van FlyLo
sj0n88 schreef:

Begint voor mij wel teveel van hetzelfde te worden. Tijd om terug wat te vernieuwen.

Dit album is wederom een groeier! Ik was eerst niet overtuigd, maar na een aantal luisterbeurten komen de subtiele achtergronden meer tot de voorgrond, en wordt dit toch toch weer een gelaagde en geslaagd album!

Zwaar onderschat hier vind ik, heerlijk album. Allemaal zeer goeie nummers en zelfs meerdere pareltjes. Zal hoog staan in mijn eindejaarslijstje.

avatar van sj0n88
Osnoproda schreef:

Mooi gesproken! Ook bij mij maakt deze plaat een goede kans om in mijn top-10 van dit jaar te komen. Toppers op dit album: I Grow Tired but Dare Not Fall Asleep, Concrete Pony en Humana Second Hand.

avatar van FlyLo
Gemiddelde is (tov andere albums) ook wel buitenproportioneel laag. Ik weet dat ik niet help met mijn score maar dat gaat ook over de volgorde van luisteren. Als dit je eerste kennismaking is met Ghostpoet is het gewoon een prima album.