The Search - Some Place Far Away (2020)

Zweden
Label: Aenaos

1. Far Away (5:22)
  2. Hollow Log (4:29)
  3. Night Vision (4:27)
  4. Life on Hold (4:18)
  5. Forever in My Dreams (5:17)
  6. Haven (4:48)
  7. Wasteland (4:23)
  8. Thick Skin (5:24)
  9. Horizon (5:18)
  10. Agency (5:18)
avatar van Chameleon Day
Tja, ga ik dit nog beluisteren? De vorige worpen waren niet te best....maar ja, dan zul je zien dat dit nou net de goede plaat is die je mist...

avatar van Premonition
Chameleon Day schreef:

Don’t bother, zou ik zeggen. Als je af gaat op de inmiddels drie vrijgegeven nummers op hun bandcamppagina tenminste.
Het gaat nog een stapje verder dan hun vorige album, voortkabbelende synthpop met een hoog MOR-gehalte, kan zo op Skymusic gedraaid worden.

avatar van Chameleon Day
Zul je zien dat de andere nummers die nog niet zijn vrijgegeven allemaal van extreem hoog niveau zijn.... (Ik geloof ook niet meer in deze band)

avatar van reptile71
Chameleon Day schreef:

Dream on.

avatar van Jumpjet
Niet heel boeiend, maar wel aangenaam. Zit in het zelfde straatje als de landgenoten van Eskobar

avatar van Alicia
Hieronder een deel uit een e-mail berichtje van The Search. Wat een geweldig mooi initiatief!

"Om de situatie voor onze muzikanten te helpen verlichten en om zoveel mogelijk zelfgeïsoleerde mensen goede muziek te bieden, hebben we besloten om een ​​speciale campagne te starten die tot 30 april loopt en vandaag begint:
We stellen bijna alle releases op Bandcamp beschikbaar als "Name Your Price" (als je een bedrag van 0 invoert, krijg je het gratis.".
Onder de deelnemende bands vind je je favoriet: Principe Valiente, The Search, Golden Apes en vele anderen ...
Deel het nieuws met je vrienden en help mee om de vlam van muziek levend te houden!"

The Search