Sufjan Stevens & Lowell Brams - Aporia (2020)

Pop / Folk
Label: Asthmatic Kitty

1. Ousia (2:33)
  2. What It Takes (3:23)
  3. Disinheritance (1:13)
  4. Agathon (3:02)
  5. Determined Outcome (2:12)
  6. Misology (1:49)
  7. Afterworld Alliance (2:47)
  8. Palinodes (0:32)
  9. Backhanded Cloud (1:26)
  10. Glorious You (1:49)
  11. For Raymond Scott (0:34)
  12. Matronymic (0:57)
  13. The Red Desert (2:54)
  14. Conciliation (1:20)
  15. Ataraxia (1:12)
  16. The Unlimited (2:14)
  17. The Runaround (3:35)
  18. Climb That Mountain (3:00)
  19. Captain Praxis (2:13)
  20. Eudaimonia (2:19)
  21. The Lydian Ring (1:02)

avatar van swoon
Best wel fan van the Runaround.. Mooie soundscape

avatar van hrmnbstr

avatar van hrmnbstr
O yeah, eerst zou het album de 27ste worden uitgebracht, maar nu zie ik dat het album over vijf uur al te streamen is!!
Sufjan Stevens, Lowell Brams: Aporia [Official Full Album Stream] | YouTube

avatar van AOVV
Aardige soundscapes en geluidsexperimenten van Sufjan Stevens en zijn stiefvader Lowell Brams (jawel, die van Carrie & Lowell), maar de grootste troef van Stevens ontbreekt hier toch, en dat is zijn stem. Natuurlijk is dit een bewust instrumentale plaat, en zouden vocalen er geenszins bij passen, dus is het een logische keuze. Het is vooral wachten op een opvolger voor het fantastische Carrie & Lowell!

3 sterren