Matt Elliott - Farewell to All We Know (2020)

Folk
Label: Ici d'Ailleurs

1. What Once Was Hope (1:38)
  2. Farewell to All We Know (6:17)
  3. The Day After That (4:12)
  4. Guidance Is Internal (3:20)
  5. Bye Now (6:01)
  6. Hating the Player, Hating the Game (4:48)
  7. Can't Find Undo (2:54)
  8. Aboulia (5:10)
  9. Crisis Apparition (4:03)
  10. The Worst Is Over (4:45)
avatar van Rarara
the day after that.. wow! wat wordt dit voor een album?

avatar van willymeuf
Vandaag nog the broken man geluisterd en kwam er zo achter dat dit album aanstaande is! Enorm veel zin in!

avatar van muziekobsessie
Schitterende plaat! Matt blijf alsjeblieft doen wat je al albums lang doet: je eigen genre verfijnen en gewoon steeds beter worden in iets wat niemand kan en verdomd origineel is in de wereld van de na-aperij en ontelbare navolgelingen. Echt werkelijk waar schitterende vondsten van mini zeeën van koortjes die net zo makkelijk verdwijnen als komen. Ik wordt elk album van matt elliott helemaal meegezogen in zijn muziek. Is dat niet het mooiste wat muziek kan doen? Gek genoeg lijkt het dezelfde koers die hij vaart maar een die-hard luisteraar als ik hoor toch telkens geniale nieuwe vondsten en benaderingen en bizarre aanslagen van gitaar of piano. Verdomme als ' t moet betaal ik voor de huur van 'n zaal als rotown om hem in gods naam n keer live te zien!!!!

avatar van koosknook
Veel titels omvatten de actualiteit. Ben benieuwd!

avatar van brt
brt
koosknook schreef:
Veel titels omvatten de actualiteit. Ben benieuwd!

En het laatste nummer dan weer over stoppen met vlees eten

(sorry )

avatar van Renoir
De cd/lp-release is uitgesteld tot 22 mei. De download komt op 27 maart wel beschikbaar op Bandcamp.

avatar van koosknook
Album staat nu wel gewoon op spotify!

avatar van musicfriek
Dan wacht ik nog even op bandcamp, nog niet online.. Holy griebels, wat komen er een hoop albums uit vandaag, kom oren tekort

Zo benieuwd naar deze nieuwe Matt.

avatar van Shffl
Bandcamp nu online! Geweldig album. Past goed bij een pandemie.

avatar van Broem
Nieuw album van hr. Droeftoeter himself. Die kunst (droeftoeteren) heeft ie tot in de finesses verheven. Die markante, sonore stem die je zintuigen op scherp zet en meteen weer in de rustmodus...’t is Matt maar. Oef. Inhoudelijk weer een fantastisch album van een singer-songwriter met een gouden keel, scherpe pen en die goed heeft opgelet tijdens zijn gitaarles. Knap gedaan.