Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED (2020)

Label: Loma Vista

1. Track 01 (1:24)
  2. Take_it_Back_v2 (2:49)
  3. Lay_Up.m4a (1:45)
  4. Pyro (Leak 2019) (1:21)
  5. DIET_ (2:23)
  6. So.Incredible.pkg (3:16)
  7. Track07 (2:03)
  8. ꞌCosmicꞌ.m4a (2:46)
avatar van overmars89
Dit is zo belachelijk hard! Beide mannen blijven killen. Laat ze please samen een volwaardig album maken. Een match made in heaven als je het mij vraagt.

avatar van Obscure Thing
Ik heb dit album net 1 keer geluisterd, maar ik weet nu al dat ik dit helemaal dood ga draaien de komende weken

avatar van andnino
Ik zie maar één probleem hier, hij is veel te kort!

Voor mij is Denzel Curry de meest interessante rapper van dit moment. Hij brengt veel uit, en in veel verschillende stijlen (zijn samenwerking met FlyLo vorig jaar!), en alles is van een consistent hoog niveau.

avatar van Kos
Kos
Dat autotune geneuzel blijft me irriteren.

avatar van Flipm0de
Elk moment van deze plaat knalt. Staat laatste weken op repeat en zal nog lang in mijn rotatielijst blijven staan.

DIET_

avatar van Slowgaze
Hahaha, wat een afzichtelijke Limp Bizkit-hoes.

Slowgaze schreef:
Hahaha, wat een afzichtelijke Limp Bizkit-hoes.

Hahahaha, ik vind 'm ubervet. Doet wel wat denken aan Significant Other idd. Maar die vind ik ook leuwk.

Die afsluiter though, kneiterhard. Dit album heeft zeker kans op een verhoging.

avatar van Frozen_Devil
So Incredible is so incredible!

avatar van andnino
Ik kan toch echt niet anders dan ook deze verhogen naar 4,5*. Veel references en callbacks naar Denzels eigen werk, de "Southern" rapscene, en de productiestijl zit ook vol hommages aan de hiphopgeschiedenis. Maar toch voelt het alles behalve cliché, en bovendien is elke track 100% raak. Tekstueel is Denzel weer bijzonder creatief, en van Kenny Beats heb ik toegegeven niet alles gehoord, maar is dit wel veruit het beste van wát ik heb gehoord. Het is slechts een kwartiertje, maar zolang het dit niveau is mag hij nog tracks van 30 seconden uitbrengen.

avatar van Johnny Marr
Niet Travis Scott maar Denzel Curry is de huidige koning van de trap IMHO. Deze guy moet z'n eerste wack project nog droppen. Zwaar eindejaarslijstjesmateriaal dit.

Normaal ben ik niet de grootste Denzel Curry fan. Hoewel hij zijn eigen stijl heeft liet de productie in mijn mening steken vallen. Dit album bracht daar verandering in. De tracks zijn gevarieerd, opzwepend en gewoon steengoed. De dynamiek van z'n delivery is ook uniek; soms lijkt het zelfs alsof Denzel z'n longen uit z'n lijf schreeuwt. Goede bars en een toffe productie.

avatar van Teunnis
Wat is 'Cosmic'.m4a eigenlijk ongelooflijk hard

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Remix album van deze plaat verschenen:
Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED 1.5 (2021)