Grey Daze - Amends (2020)

geen stemmen

Rock / Metal
Label: Loma Vista

1. Sickness (2:51)
  2. Sometimes (3:26)
  3. What's in the Eye (3:25)
  4. The Syndrome (3:49)
  5. In Time (3:54)
  6. Just Like Heroin (3:25)
  7. B12 (3:33)
  8. Soul Song (4:06)
  9. Morei Sky (3:52)
  10. She Shines (3:35)
  11. Shouting Out (3:19)
  • vanaf vrijdag 10 april te koop
avatar van Timk
Veel zelfde titels als eerdere Grey Daze plaat, ben benieuwd in hoever dit nieuw/vernieuwend is ... ... ...

avatar van jerome988
Het zijn allemaal herbewerkingen van hun oude materiaal. Voornamelijk om fans een waardig aandenken te geven wat betreft Chester's muzikale beginperiode. De overige nummers komen waarschijnlijk nog op een 2de album en dat sluit het hoofdstuk af denk ik.

Over de twee singles tot nu toe ben ik verdeeld. Het nieuwe arrangement van What's in the Eye haalt het wat mij betreft niet bij het origineel. Sickness daarentegen klinkt heerlijk fris.

Hopelijk worden de originele albums op den duur ook nog een keer opnieuw uitgebracht.