Jason Isbell and The 400 Unit - Reunions (2020)

Roots
Label: Southeastern

1. What've I Done to Help (6:40)
  2. Dreamsicle (3:44)
  3. Only Children (3:57)
  4. Overseas (5:07)
  5. Running with Our Eyes Closed (3:42)
  6. River (3:22)
  7. Be Afraid (3:19)
  8. St. Peter's Autograph (4:10)
  9. It Gets Easier (3:47)
  10. Letting You Go (3:22)
avatar van Mssr Renard
Deze band komt iedere keer voorbij als ik zoek naar goede southern rock, maar omdat deze band banden heeft met Drive By Truckers en andere alt. country ben ik erg terughoudend. Ik vind Drive By Truckers echt niet zo goed.

Nu hoorde ik vandaag voor het eerst de band op een Benefit-concert album van Warren Haynes (staat op het punt te worden toegevoegd op de site) en ik was wel onder de indruk. Dat klonk eigenlijk best wel goed.

Nu zie ik op deze plaat de songs nogal kort duren. Is het dan wel de moeite waard? Zijn er mensen die mijn smaak een beetje kennen, die mij kunnen vertellen of ik dit wat vind?

avatar van Prog66
Gewoon proberen! Vind je het niets, dan heb je ruim 40 minuten van je leven verspild.

In dat geval ga je vanavond een uurtje later naar bed , en je hebt het al weer gecompenseerd.

Veel luisterplezier gewenst.

avatar van VDB79
Mssr Renard schreef:

Luister naar het album Southeastern, dat is het beste wat Jason Isbell tot nu toe gemaakt heeft. De live plaat Live from Alabama is ook heel erg goed om mee te beginnen.
IMO het beste wat Americana vandaag de dag te bieden heeft.

avatar van Mssr Renard
VDB79 schreef:

IMO het beste wat Americana vandaag de dag te bieden heeft.

Die soloplaat staat net toevallig op. Bedankt voor de tip en de reactie!