The Condos - The Condos (2020)

Australiƫ

4. Lengthy Labour (3:30)
  5. Grandmaster (2:38)
  6. Night Watch (5:24)
avatar van E-Clect-Eddy
Australische Post-Punk / New Wave.

The Condos op Bandcamp

Klinkt best lekker dit!

avatar van Premonition
Niet het jonge gezinnetje uit Brisbane dus.

Het is mij wat te coldwave achtig met een te geforceerde grafstem.

avatar van E-Clect-Eddy
Scarlet het is zeker niet zo dat alles wat vroeger gemaakt werd beter was, daarvoor zijn er over de afgelopen tientalen jaren al duizenden eendagsvliegen in de tipparade gestrand.

Er zijn volgens mij wel een hoop MuMe-leden die al alle hypes en genres hebben meegemaakt in een half eeuwtje of langer. Dan klinkt heel veel niet meer origineel of anders dan wat er al bestaat en al eens de hoogste regionen van de Top 40 heeft gehaald. Post-Punk is bovendien een breed genre waar hier op MuMe niet al te veel fans van rondhangen. We zijn een klein clubje post-punk-liefhebbers die bovendien onderling ook nog best veel van smaak verschillen.

Ik had mijn bericht al verwijderd om dit soort non-discussies te vermijden. Maar goed: ik ben wel een beetje klaar hier. Liever surf ik op Facebook in een groep voor gelijkgestemden waar de negativiteit en het naar beneden halen van nieuwe bands niet de boventoon voert. Bovendien is één zo'n groep op Facebook soms al groter qua ledenaantal dan heel MuMe bij elkaar. Ik wens jullie verder nog veel plezier met het afkraken van elkaars mening en smaak. Ik ga mijn heil elders zoeken en zal hier alleen nog maar stemmen en MuMe als naslagwerk gebruiken.