Loïc Nottet - Sillygomania (2020)

België

12. Candy (3:43)
  13. Farewell (3:18)
  14. Mr. / Mme (6:21)
avatar van esteban
Deze week kwam 'Heartbreaker' uit, de nieuwe single van Nottet, waarmee hij muzikaal toch ietwat afwijkt van z'n eerdere songs. I like it, aanstekelijk nummer.

Loïc Nottet - Heartbreaker (Clip officiel) - YouTube

En daarmee werd eindelijk ook dat nieuwe album bekend gemaakt, bij deze. Benieuwd naar de overige nieuwe songs, dat in ieder geval. Maar er staan ook wel enkele oudere nummers op die nog niet eerder in album-vorm verschenen. De oudste is zelfs van 2017.

avatar van esteban
Normaal zou dit album reeds verschenen zijn. De releasedatum is echter verschoven naar 24 april omwille van de corona-crisis. Sommige bronnen spreken over 17 april, anderen over 26 april. Nottet zelf heeft 24 april meegegeven.

avatar van esteban
En nu is de release weer verschoven naar eind mei.