Compact Disk Dummies - Neon Fever Dream (2020)

Belgiƫ
Electronic / Rock
Label: 541

1. On Repeat (5:08)
  2. Millionaire (4:51)
  3. Everybody’s Lonely (5:13)
  4. Matter of Time (3:53)
  5. Neon Fever Dream (4:29)
  6. I Remember (3:56)
  7. Easy Life (4:06)
  8. (Fell in Love with a) Hologram (5:31)
  9. Kyoto Protocol (3:32)
  10. The Drugs Don't Work (5:00)
avatar van AOVV
Gezellig plaatje van deze sympathieke knullen, die een jaar geleden nog als huisband hebben gefungeerd in de satirische talkshow De Ideale Wereld. Een frisse mix van pop- en rockmuziek, met een flinke scheut electro, en vooral erg dansbaar en aanstekelijk. Toch klinkt elk nummer op zijn manier ook een tikje eigenwijs, wat het interessant maakt voor de luisteraar.

Deze veelbelovende band heeft toch al een mooie ontwikkeling doorgemaakt sinds ze doorbraken dankzij de winst in HUMO's Rock Rally in 2012. Ga zo door, jongens!

3,5 sterren