Chef'Special - Unfold (2020)

Label: Kaiser

1. Blue Fairy Magic (2:44)
  2. Someone Else's Love (3:07)
  3. Trouble (3:15)
  4. I'm a Wave (3:58)
  5. Unfold (2:46)
  6. Wildfire (3:01)
  7. Maybe This Is Love (3:24)
  8. Kaleidoscope (3:04)
  9. Jungle (3:08)
  10. To All the People That I Know (2:32)
avatar van pjh1967
Afgelopen zaterdag hadden ze deze plaat opstaan bij Velvet in Ede. Ik moet zeggen, het is ze gelukt om een compleet nietszeggend product af te leveren. Op geen enkel moment tijdens het struinen tussen de ceedees en het vinyl greep het mijn aandacht. Er had net zo goed niets op kunnen staan, ik zou het niet gemerkt hebben. Ben verder wel liefhebber van ned. bandjes, maar zoek het meer in de richting van Canshaker Pi, The Homesick, Korfbal, HOWRAH, Bartek, traumahelikopter, Pip Blom...... Dit is niet mijn kopje thee. Zal niet stemmen na één "luisterbeurt".

Muziekverslaafd
Lekker zomers plaatje. Niets bijzonders, maar qua sfeer wel lekker tijdens deze zonnige dagen.