House of Lords - New World ~ New Eyes (2020)

Label: Frontiers

1. New World ~ New Eyes (4:36)
  2. Change (What's It Gonna Take) (5:16)
  3. One More (4:32)
  4. Perfectly (You and I) (4:26)
  5. The Both of Us (4:19)
  6. Chemical Rush (4:24)
  7. We're All That We Got (4:34)
  8. Better Off Broken (3:39)
  9. $5 Bucks of Gasoline (4:14)
  10. The Chase (4:05)
  11. The Summit (4:06)
  12. You * (3:35)

avatar van gigage
De nieuwe single en titelsong vind ik nog niet erg overtuigend. Het gitaargeluid is wel erg ver naar de achtergrond gemixt. Of misschien is het even wennen. De solo is wel lekker.
One more Is ook uit. Meh.

AOR_Lover
Op YouTube staan nog wat akoestische tracks zoals Perfectly (Just You and I). Weer een topproduct afgeleverd.

LTU
Oh man de productie is sinds de afgelopen 6 albums wel weer erg slecht. Zoveel goede nummers maar de productie is erg slecht

avatar van Arjan Hut
Even wennen, maar luistert uiteindelijk toch weer lekker weg. Ben pas met de recente platen fan van House of Lords geworden, vooral Indestructible en Saint of the lost souls geweldig. Interessant dat ze een hele cd met Mark Spiro als (co-)songschrijver hebben gemaakt. Sterke nummers, de productie is idd te hard en dynamiekloos, dat is jammer. Al met al wel een dikke voldoende en ik kijk uit naar (hopelijk) een volgende titel van deze melodieuze hardrock-veteranen.

avatar van BlauweVla
De volgende komt eraan! Met Mark Mangold op toetsen