The Soft Pink Truth - Shall We Go on Sinning So That Grace May Increase? (2020)

Electronic

7. That (5:06)
  8. Grace (6:18)
  9. May Increase (4:17)
ohmusica
In dit moeilijk te beschrijven door niet iedereen te verteren om geduld vragende muziekgenre valt het nodige te genieten vooral vanwege de afwisseling en vooral de eigenzinnigheid. De opbouw van de nummers het luistert als een intense bij vlagen spannende soundtrack die naar het einde toe alsmaar beter lijkt te worden oftewel in betekenis lijkt te groeien en zodoende een goede indruk achterlaat om het nog allemaal eens te mogen ondergaan.

Helemaal mee eens ohmusica. Album is een mooie trip. Goed opgebouwd en valt veel in te ontdekken als je het de tijd geeft.