Westerman - Your Hero Is Not Dead (2020)

geen stemmen

Pop / Electronic
Label: Partisan

1. Drawbridge (2:10)
  2. The Line (3:16)
  3. Big Nothing Glow (3:21)
  4. Waiting on Design (4:34)
  5. Think I'll Stay (3:19)
  6. Dream Appropriate (1:44)
  7. Easy Money (4:33)
  8. Blue Comanche (3:28)
  9. Confirmation (4:18)
  10. Paper Dogs (3:05)
  11. Float Over (2:20)
  12. Your Hero Is Not Dead (3:35)
  • vanaf vrijdag 5 juni te koop
avatar van Mausie
Daar is ie dan, het debuutalbum van Westerman! Helemaal verslingerd aan de afgelopen singles. Kathy's Song staat er helaas niet op, maar het prachtige Blue Comanche wel. Erg benieuwd naar deze plaat.

avatar van coldwarkids
Blue Comanche komt vaak op Pinguin Radio voorbij. Zeer fout. Aan de andere kant heeft het dan wel wat.

avatar van Mausie
Think I’ll Stay en Your Hero Is Not Dead zijn ook al prachtig. Westerman heeft in korte tijd echt een knappe eigen sound weten te ontwikkelen.

avatar van SilverGun
The Line is inmiddels ook te beluisteren en is al even uitstekend als de eerder vrijgegeven tracks. Dit is mijn meest geanticipeerde album voor dit jaar en op basis van de zes nummers lijkt de belofte ook dubbel en dwars ingelost te gaan worden.

avatar van coldwarkids
The Line is schitterend!