Protomartyr - Ultimate Success Today (2020)

Label: Domino

1. Day Without End (3:16)
  2. Processed by the Boys (5:05)
  3. I Am You Now (3:12)
  4. The Aphorist (3:43)
  5. June 21 (4:36)
  6. Michigan Hammers (4:00)
  7. Tranquilizer (3:09)
  8. Modern Business Hymns (4:14)
  9. Bridge & Crown (4:22)
  10. Worm in Heaven (4:30)
avatar van SirChenque
Ik woon al weer heel lang aan de andere kant van de wereld, maar als ik in NL op bezoek ben probeer ik altijd enkele concerten mee te pikken. Vorig jaar was ik o.a. in Vera - Groningen en daar is in de zaal te zien wélke bands de afgelopen jaren de beste concerten afleverden (in de poll "Concert van het Jaar"). Protomartyr won die contest in 2016 & 2017! Moet dus iets gemist hebben live, wil de band echt nog een keer in levende lijve aanschouwen...........favoriete nummer blijft Pontiac 87 van The Agent Intelligent voor mij........nieuwe plaat qua ik zeker verder beluisteren na alle positieve berichten alhier!

avatar van Mausie
SirChenque schreef:
favoriete nummer blijft Pontiac 87 van The Agent Intelligent voor mij

Dat nummer bevat een van de vetste riffs ooit zou ik zelfs willen zeggen Als album legt The Agent Intellect het voor mij wel af tegen Relatives in Descent en deze.

Nog een honderdtal daagjes te gaan van 2020 maar deze CD is topkandidaat om mijn favoriete CD van het bizarre jaar 2020 te worden!!!! Joe Casey en zijn band hebben een meesterwerk afgeleverd, iedere track zit er boenk op !!! DE BESTE CD in jaren!

avatar van tnf
tnf
SirChenque schreef:
favoriete nummer blijft Pontiac 87 van The Agent Intelligent voor mij

*geluisterd, ook naar aanleiding van latere opmerking over die riff*

Bedankt voor de tip (ik ken deze act pas vanaf dit nieuwste album).

Van deze vind ik The Aphorist btw nogal onopgemerkt. Die is rustiger, maar heeft ook een soort van gitaarriffje dat nogal blijft plakken.