Rolling Blackouts Coastal Fever - Sideways to New Italy (2020)

geen stemmen

Australiƫ
Label: Sub Pop

1. The Second of the First (3:40)
  2. Falling Thunder (4:05)
  3. She's There (3:44)
  4. Beautiful Steven (3:48)
  5. The Only One (3:46)
  6. Cars in Space (4:58)
  7. Cameo (4:07)
  8. Not Tonight (4:00)
  9. Sunglasses at the Wedding (3:32)
  10. The Cool Change (4:03)
  • vanaf vrijdag 5 juni te koop
avatar van VladTheImpaler
Cars in Space en She's There zijn alvast weer lekkere singels zoals ze inmiddels wel gewend zijn van RBCF. Qua sound lijkt er weinig veranderd te zijn ten opzichte van het debuut. Zo lang de nummers maar net zo fijn blijven, maal ik daar niet om.

avatar van coldwarkids
Lekkere singLes. Mooie tijd ook om dit uit te brengen zo in de zomer.

avatar van Venceremos
Zeer fijn bandje, in het Oceanische '80s-rijtje van The Church, The Triffids, Go-Betweens, The Chills en The Bats hadden ze moeiteloos meegekund. Doorgaans 2 akoestische gitaren en 1 elektrische; fijne balans.

avatar van JVT
JVT
Dit klinkt allemaal weer heel erg goed! Plaatje om naar uit te kijken. En idd ideale tijd om dit in de zomer uit te brengen.

avatar van Venceremos
Dit evenaart het niveau van de EP's French Press en de ijzersterke singles van Hope Downs.
In Oz is het 'winter' btw.

avatar van JVT
JVT
Maar hier word het zomer toch. Is voor ons dus de ideale tijd

avatar van Mausie
De drie singles zijn echt top, allemaal op repeat. Ik heb zo’n voorgevoel dat het, toch al bepaald niet misselijke, debuut overtroffen gaat worden. Summer vibes gegarandeerd.

avatar van mr-mucho
Leuke nummers, het venijn en het ruwe is er alleen een beetje uit. En dat vond ik juist wel fijn. Sommige bandjes gedijen daaronder. Des al niet te min blijven dit welkome jingle jangle albums met het huidige weer.