Ulthar - Providence (2020)

geen stemmen

Label: 20 Buck Spin

1. Churn (2:09)
  2. Undying Spear (5:21)
  3. Providence (4:41)
  4. Through Downward Dynasties (5:24)
  5. Cudgel (5:08)
  6. Furnace Hibernation (4:12)
  7. Narcissus Drowning (5:04)
  8. Humanoid Knot (4:34)
  • vanaf vrijdag 12 juni te koop
avatar van ZAP!
Er is al een track te beluisteren: bandcamp. Ben benieuwd!

avatar van bonhovinyl
Wat een brute track van de aankomende Ulthar!
Kan wel een van de betere metal release dit jaar worden!

avatar van ZAP!
bonhovinyl Dan zou ik hun debuut Cosmovore ook aanraden, want deze track viel mij ietsje tegen naar verhouding met die - nog steeds wel goed, trouwens.

avatar van bonhovinyl
ZAP! schreef:

Zeker een gave plaat, ligt hier ook thuis en doet regelmatig een rondje op de draaitafel. Toch vind ik wel dat de nieuwe track een bepaalde progressie laat zien, dus ben benieuwd hoe de band dat verder gaat uitwerken. Op Cosmovore hoorde je ook al meerdere stijlen (zoals doom, black) die zij 'mooi' met elkaar weten te verweven.