Henk Westbroek - Laatste Plaat (2020)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Blauwe Ogen (4:29)
  2. Zonder Jou (4:23)

met Mr. Polska

3. Er Bestaat Geen God (4:33)
  4. Dit Moet Liefde Zijn (3:50)
  5. Alleen Maar Zij (3:21)
  6. De Tijd Komt (4:29)
  7. Alleen voor Jou (3:28)
  8. Tegen Beter Weten In (5:39)
  9. Opa Liegt Nooit (4:17)
  10. Vleugels Om Te Vliegen (4:42)
  11. Droom van Elke Dag (3:25)
avatar van vigil
Voor Sander

In de hoop dat je 100+ wordt

Staat er op mijn door Henk gesigneerde LP (Laatste Plaat). Dat is nog eens aardig van Henk

Ik had de plaat via zijn site bij hem besteld voor een nette prijs. Tenminste 19,99 incl verzending en daarbij ook nog een promo cd-single van een Goede Doel single vind ik keurig.

Het is een best aardige plaat maar ook weer niet het ultieme klapstuk om afscheid te nemen van de muziekwereld. Het zijn de uptempo songs die het best smaken. Er Bestaat Geen God, De Tijd Komt  en het spetterende muzikaal erg rijke Alleen Maar Zij stelen de show. Van de rustigere nummers isTegen Beter Weten In erg mooi (zowel tekstueel als mede muzikaal met een paar erg fraaie instrumentale breaks). Van een nummer als Alleen Maar Zij ben ik een stuk minder enthousiast. Een wel heel erg kwijlerig liedje die we gelukkig niet vaak tegenkwamen in het oeuvre van Henk en HGD.

Al met al een leuke album, ik ben blij dat ik 'm heb!