Santrofi - Alewa (2020)

8. Kwabena Amoah (6:43)
  9. Konongo Kaya (3:36)
  10. Mobo (4:20)
avatar van Zwammer
Fijn zomers plaatje van Ghanese makelij dit. Voor de liefhebbers van Ebo Taylor is dit een echte aanrader. Niet alle nummers zijn even sterk, maar met nummers als Alewa en Africa kom je de zomer goed door.

avatar van Tempel
Wat een ontdekking, heerlijk zomers, even alles vergeten, energiek, opzwepend, ritmisch, blazers, afrobeat ... zeer gevarieerd en een en al relaxen en zoals vaker bij deze sound niet stil kunnen zitten... de naam Santrofi komt uit de Ghanese mythologie en is een viervleugelige vogel die geluk en fortuin brengt als je hem ziet vliegen, nou gelukkig word je in ieder geval wel van de muziek... het nummer Africa vind ik tot nu toe het lekkerst... na een volle luisterronde nu zeker al 4 sterren...