ABBA - 25 Jaar Na Waterloo (1999)

Alternatieve titel: De Grootste Hits in Nederland Deel 2

Zweden
Label: Polydor

1. Mamma Mia (3:32)
  2. Does Your Mother Know (3:14)
  3. Voulez-Vous (5:08)
  4. Head over Heels (3:47)
  5. Slipping Through My Fingers (3:51)
  6. Angeleyes (4:20)
  7. That's Me (3:14)
  8. Cassandra (4:52)
  9. Honey Honey (2:54)
  10. Eagle (4:27)
  11. Ring Ring (3:03)
  12. People Need Love (2:45)
  13. Lay All Your Love on Me (4:33)
  14. When I Kissed the Teacher (3:00)
  15. I Am the City (4:00)
  16. Our Last Summer (4:19)
  17. Under Attack (3:46)
  18. On and on and On (3:40)
  19. When All Is Said and Done (3:17)
  20. The Way Old Friends Do (2:57)
Father McKenzie
Het is Abba, een goudmijntje, dus we gaan lustig verder met compilatie nummer zoveel op de mensen los te laten.

Wie nu nog niets van Abba in huis heeeft, die zal ze waarschijnlijk niet echt graag horen, heren van de platenmaatschappijen!

avatar van kaztor
Nou, dat vind ik wel wat negatief klinken, Pat.
Een goede Abba-verzameling is natuurlijk een dubbele, en dit is gewoon het zeer sterke vervolg op het eerste deel. Natuurlijk waren er al Gold 1 & 2, maar deze schijfjes klinken een heel stuk beter.

avatar van Hans Brouwer
Op 14 oktober 2009 schreef ik lovende woorden bij "25 jaar na Waterloo deel 1". Diezelfde woorden zijn bij dit tweede deel ook van toepassing: "Alle 20 goed".