Mogwai - Zerozerozero (2020)

Rock / Score
Label: Rock Action

1. Visit Me (2:40)
  2. I'm Not Going When I Don't Get Back (2:27)
  3. Telt (1:54)
  4. Chicken Guns (4:48)
  5. Nose Pints (2:04)
  6. Fears of Metal (2:37)
  7. Space Annual (1:21)
  8. Invisible Frequencies (2:53)
  9. Moon in Reverse (4:01)
  10. Don't Make Me Go Out on My Own (3:15)
  11. Lesser Glasgow (4:18)
  12. Frog Marching (4:03)
  13. El Dante (3:48)
  14. Major Treat (2:15)
  15. Rivers Wanted (4:11)
  16. Summon the Sacred Beast (3:22)
  17. Modern Trolls (3:51)
  18. The Winter's Not Forever (3:47)
  19. He Loved Trees (2:18)
  20. Witches of Alignment (3:57)
  21. The Wife Was Touched (4:53)
avatar van Poles Apart
Fraaie, typische Mogwai titels weer. Benieuwd. Het soundtrack werk van deze Glaswegians doet nauwelijks onder voor hun reguliere studio albums.

avatar van spoiler
Poles Apart schreef:

Hier kijk ik naar uit.
Voorlopig niet op CD of LP verkrijgbaar. Erg jammer.

avatar van Mr.Domestica
Is voorlopig enkel op bandcamp verkrijgbaar, maar volgende week zou er een volledige release zijn. Even afwachten dus.

avatar van Lost
Gisteren gekocht op Bandcamp... pay what you can... mooi initiatief

avatar van ZAP!
Heb het t/m 'Fears of Metal' geprobeerd, maar ging een beetje anoniem aan me voorbij... klonk verder ook niet verkeerd of zo.

avatar van spoiler
Eindelijk op vinyl

avatar van Bruno Banani
Geweldige plaat van Mogwai, na al dik jaar grijs gedraaid te hebben nu eindelijk op de geweldig gemaskerde rsd2021 2lp. Klinkt nog veel beter 4.5*