DaBaby - Blame It on Baby (2020)

Label: Interscope

7. Rockstar (3:01)
  8. Jump (3:32)
  9. Champion (2:12)
  10. Drop (2:29)
  11. Blame It on Baby (2:05)
  12. Nasty (3:35)
  13. Amazing Grace (1:28)
avatar van overmars89
hmm, DaBaby is toch wel 1 van de meest populaire rappers van het moment. Niet echt muziek voor de verfijnde muziekliefhebber, maar toch. 0 reacties en stemmen.

Goed, DaBaby wordt wel is belachelijk gemaakt dat ie maar 1 flow heeft en dat ie maar 1 trucje kan. Ik ben het eigenlijk daar helemaal mee eens. Elke keer als ie op een andere trend springt of iets anders probeert is het echt niet om aan te horen.

De eerste 3 tracks zijn aardig, omdat hij zicht beperkt tot die ene flow met dezelfde sound wat we van hem gewend zijn. Vanaf "Sad Shit" wordt het snel echt heel heel veel minder.

Helaas kan ie niet lang genoeg boeien.