DaBaby - Blame It on Baby (2020)

Label: Interscope

1. Billboard Baby * (1:21)
  2. Practice * (2:02)

met Stunna 4 Vegas en Rich Dunk

11. Can't Stop (2:48)
  12. Pick Up (1:48)

met Quavo

13. Lightskin Shit (1:51)

met Future en JetsonMade

met YoungBoy Never Broke Again

19. Champion (2:12)
  20. Drop (2:29)

met A Boogie wit da Hoodie en London on da Track

21. Blame It on Baby (2:05)
  22. Nasty (3:35)

met Ashanti en Megan Thee Stallion

23. Amazing Grace (1:28)
  24. Rockstar [BLM Remix] * (3:24)

met Roddy Ricch

avatar van overmars89
hmm, DaBaby is toch wel 1 van de meest populaire rappers van het moment. Niet echt muziek voor de verfijnde muziekliefhebber, maar toch. 0 reacties en stemmen.

Goed, DaBaby wordt wel is belachelijk gemaakt dat ie maar 1 flow heeft en dat ie maar 1 trucje kan. Ik ben het eigenlijk daar helemaal mee eens. Elke keer als ie op een andere trend springt of iets anders probeert is het echt niet om aan te horen.

De eerste 3 tracks zijn aardig, omdat hij zicht beperkt tot die ene flow met dezelfde sound wat we van hem gewend zijn. Vanaf "Sad Shit" wordt het snel echt heel heel veel minder.

Helaas kan ie niet lang genoeg boeien.