Alex the Astronaut - The Theory of Absolutely Nothing (2020)

Australiƫ
Label: Nettwerk

1. Happy Song (4:18)
  2. Lost (3:26)
  3. Split the Sky (4:07)
  4. I Like to Dance (3:28)
  5. I Didn't Know (2:37)
  6. Caught in the Middle (2:51)
  7. Christmas in July (3:24)
  8. Banksia (3:19)
  9. I Think You're Great (3:46)
  10. San Francisco (3:35)
  11. Outro (0:18)
avatar van Magick1
Ik ben fan. Dit wordt zonder twijfel geweldig.

avatar van Gretz
Kijk al jaren reikhalzend uit naar dit debuutalbum. Alle singles en EPs die Alex tot nu toe heeft uitgebracht waren vrijwel allemaal voltreffers. stardust_be en Simon77 zijn het hier vast mee eens

De nummers op het album die ik al heb leren kennen (Happy Song, Split the Sky, I Like to Dance en I Think You’re Great) doen beloven dat dit een fantastisch debuut gaat worden!

Gretz schreef:

Eens, ben erg benieuwd!

avatar van Simon77
Heerlijk album. Ik begin met 4 sterren, maar sluit niet uit dat er nog een halfje bij kan komen.

Afsluiter San Francisco sprong eruit van de nummers die ik nog niet kende. Banksia vond ik als single tegenvallend en is voor mij ook het minste nummer op dit sterke album.

Gretz schreef:
Van iemand die er al jaren reikhalzend naar uit heeft gekeken had ik al lang een beoordeling verwacht

avatar van Jeronimus
De regen verdwijnt als sneeuw voor de zon met Alex the astronaut op 10 door de speakers!