Roo Panes - Listen to the One Who Loves You (2020)

Alternatieve titel: Pacific

Folk
Label: CRC

1. Listen to the One Who Loves You (4:41)
  2. The Sun Will Rise Over the Year (4:10)
  3. Pacific (5:37)
  4. Colour in Your Heart (3:51)
  5. There's a Place * (6:08)
Gewoon vier fijne nieuwe liedjes van Roo Panes. Die kenmerkende stem blijft dat ik graag naar hem luister, verder denk ik een prima tussendoortje wachtend op een nieuw album.

De nieuwe single en opener, tevens titeltrack vind ik veruit het mooiste nummer van deze EP.

avatar van musicfriek
Vreemd, deze EP kwam 8 mei uit en vandaag brengt hij praktisch dezelfde EP uit, maar nu Pacific genaamd en 1 extra track: There's a Place. Doe het dan in 1 keer

Ik merk dat Roo een beetje aan het experimenteren is, het wordt wat minder folk getuige tracks 2 en 4. Van mij hoeft het persoonlijk niet echt, een nummer als Colour in Your Heart vind ik een van zijn mindere tracks in zijn discografie. Voor de rest horen we Roo 'old style' en dat zijn weer hele fijne nummers, vooral de titeltrack is favoriet hier.