Daniel Romano's Outfit - Daniel Romano's Outfit Do (What Could Have Been) "Infidels" by Bob Dylan & the Plugz (2020)

Alternatieve titel: (What Could Have Been) "Infidels"

1 stem

Canada
Uitgebracht in eigen beheer

1. Jokerman (4:52)
  2. Sweetheart Like You (3:12)
  3. Neighborhood Bully (5:03)
  4. License to Kill (4:56)
  5. Man of Peace (6:13)
  6. Union Sundown (5:42)
  7. I and I (3:58)
  8. Don't Fall Apart on Me Tonight (5:41)
avatar van Germ
Vijfde release van Romano in 2020, wederom uitsluitend via Bandcamp. Als Romano fan ben ik het overzicht nu echt wel kwijt. Ik begrijp de keuze om de albums niet 'gewoon' op Spotify te droppen totaal niet, daarmee bereik je toch een veel groter publiek.
Hierdoor zal ook deze release aan veel mensen voor bij gaan.
En dat is jammer, want dit klinkt toch wel interessant.
Als startpunt is het moment genomen dat Bob Dylan samen met de obscure punkband The Plugz enkele songs van zijn destijds nieuwe album Infidels live ten gehore bracht in de show van David Letterman.
Dat optreden heeft een zekere cult status bereikt en wat Romano hier probeert is samen met zijn band het gehele Infidels album in deze stijl te brengen.
Puur hobbyisme van Daniel Romano dus en uitsluitend interessant voor enkele hardcore fans, maar een leuk gegeven is het wel.