Dengue Dengue Dengue - Humos (2020)

Alternatieve titel: Volume 3

geen stemmen

Peru
Electronic / Wereld
Uitgebracht in eigen beheer

1. Lokumba (4:58)
  2. Barrabass (4:41)
  3. Ground - Tumulus [DDD Remix] (6:01)
  4. Justo Betancourt - Pa' Bravo Yo [DDD Remix] (3:42)
  5. Los Defensores - Pandilla [DDD Remix] (6:12)
  6. Ringding (4:44)
avatar van E-Clect-Eddy
Vorig jaar brachten de Peruanen van Dengue Dengue Dengue een heerlijk album uit met veel relaxte beats: Cumbia / Tribal / Dub / Tropical >>> Zenit & Nadir (2019)

In de afgelopen weken hebben ze 3 EP's uitgebracht met een mix van nieuw werk en remixes die ze gedaan hebben voor andere acts. Die staan op Bandcamp en die versie's zijn aan MuMe toegevoegd. Maar op streaming sites staat een andere Humos EP met daarop een selectie van uitsluitend eigen werk op die 3 EP's.

1. Chotrón - 1:53
2. Lucha's Juke - 3:59
3. Barrabass - 4:41
4. Salvahe - 3:56
5. Shakala - 3:52
6. Turbo - 3:44

Dit werk ligt in het verlengde van het laatste reguliere album al klinkt dit iets minimaler.

Humos EP Vol.3 | Dengue Dengue Dengue op Bandcamp