Park Hye Jin - How Can I (2020)

Zuid-Korea

3. How Can I (2:32)
  4. NO (4:01)
  5. How Come (4:31)
  6. Beautiful (3:30)
Fijne onderkoelde outsider house van deze Zuid-Koreaanse, die samen met Peggy Gou haar land aardig op de dance-kaart heeft gezet de afgelopen jaren.

Single Like This heb ik al veel gedraaid, maar Home Come (dat wel een beetje aan La La Means I Love You van Jessy Lanza doet denken) en de onderkoelde techno van NO zijn ook top. Heerlijk om Park met zwaar accent 'shut the fuck up' te horen zingen, terwijl de buren met een luidruchtig kinderfeestje de buurt teisteren.

avatar van ZAP!
@'Like This': leuk nummer, maar de zang had wel wat meer variatie in gemogen. Leuke chick. Veel kleren heeft ze. Ook 'Can You' maar even geprobeerd. Kabbelt lekker voort, maar ze ook daar hadden ze wat meer met de zang mogen doen. Vooruit, nog eentje dan. 'How Can I'... zelfde verhaal. Dan 'NO' ook nog maar even. Idem. En 'How Come'. Idem. En 'Beautiful'. Idem.

Samengevat: leuke (achtergrond)muziek, maar voor een hele EP te weinig afwisselend, om van de zang nog maar te zwijgen.

2,5*.

ZAP! schreef:
Ook 'Can You' maar even geprobeerd. [...] Vooruit, nog eentje dan. [...] Dan 'NO' ook nog maar even. Idem. En 'How Come'. Idem. En 'Beautiful'. Idem.

Lekker gemotiveerd was je, met je vinger de hele tijd op de skipknop.
Luister je om te beleven of om af te kunnen vinken?

herman schreef:
Lekker gemotiveerd was je, met je vinger de hele tijd op de skipknop.
Ik weet hoe je erbij komt dat ik de hele tijd aan het skippen was, maar dat klopt dus niet.

ZAP! schreef:
Ik weet niet... moet dat dus zijn.

avatar van sj0n88
Momenteel helemaal verslaafd aan haar samenwerking met Nosaj Thing (CLOUDS) en nu ik haar hier in een rijtje met Peggy Gou genoemd zie worden is mijn interesse volledig gewekt. Dit ga dit weekend 's goed beluisteren.

avatar van Mausie
Mausie (crew)