Robbie Patton - Distant Shores (1981)

1 stem

Label: Liberty

1. Don't Give It Up (3:48)
  2. One on One (4:04)
  3. Alright (5:00)
  4. Boulevard (3:20)
  5. She (4:45)
  6. Heartache (3:32)
  7. How I Feel (3:22)
  8. Last Night (2:51)
  9. When Love Disappears (5:07)
  10. Distant Shores (4:31)
avatar van blaauwtje
Robbie Patton, een zanger die in 1981 mijn aandacht trok door een tweetal producers, Christine McVie en Ken Caillat , idd Fleetwood Mac( voor wie hij in1979 optrad als support act),een beetje vergeten plaat en artiest .

Hij bewoog zich een beetje in de Aor hoek, hetgeen een aangenaam te beluisteren album op heeft geleverd, niets bijzonders , maar omdat ik hem terug vond in mijn platen collectie en nog niet was toegevoegd op mm, heb ik dat maar gedaan, een jaar later maakte hij nog een album, orders from headquarters met oa Stevie Nicks en Timothy b Schmit .