Diorama - Her Liquid Arms (2001)

Duitsland

8. Das Meer (7:00)
  9. Wingless (5:52)
  10. Beamer (7:38)
avatar van orbit
Dit is de enige plaat waar ik wel wat van ken, E Minor en Adavance voornamelijk, lekkere ebm nummers..

jean maurice
dan moet je toch echt Amaroid of A Different Life bestellen Orbit echt hele mooi albums, of Pale hun debuut is ook erg goed, ik vind dit een beetje te Covenant achtig

avatar van orbit
Daar heeft het inderdaad wel wat van weg. Ik zal die andere eens een kans geven jean

avatar van Crush
De overeenkomst met Covenant (dat ik zeker ook kan waarderen) ontgaat mij. Vaker werd Diorama vergeleken met Diary of Dreams, op zich begrijpelijk, al was het maar vanwege het feit dat DoD's Adrian Hates het debuut van Diorama produceerde en zanger Torben Wendt toetsen speelde in DoD, maar ook de overeenkomsten met DoD vind ik meevallen, zeker op dit tweede album, waarvan ik het titelnummer, 'Times galore' (vooral erg mooi in de live uitvoering) , 'Advance' en 'Photo' de mooiste nummers vind.