Kevin Morby - Oh Mon Dieu: Live in Paris (2020)

Label: Dead Oceans

14. Cut Me Down
  15. Dorothy
  16. Harlem River
avatar van harm1985
Hier kijk ik naar uit! Concert in Paradiso was één van de beste concerten waar ik ooit bij geweest ben, dus als dit ook maar een beetje in de buurt komt ben ik al blij.

avatar van VladTheImpaler
harm1985 schreef:

Aan de setlist gaat het in ieder geval niet liggen.

avatar van harm1985
Ik wacht nog steeds op een CD/Spotify release. Voorlopig RSD exclusive met een oplage van 1500 LP's.

avatar van Chris de Graaf
Gelukkig hadden in de plaatselijke platenzaak nog een exemplaar liggen. Wat een plaat! Het optreden in Paradiso was een van de meest indrukwekkende optredens waar ik ooit bij ben geweest. Dezelfde setlist, dezelfde geweldige band (hoewel er bij het concert in Paradiso maar één zangeres bij was en hier twee). Jammer voor de mensen zonder platenspeler dat dit alleen als record store day release is uit gekomen. Zonde eigenlijk.

avatar van harm1985
Ik begin met 4*. In levende lijve was het allemaal net iets overtuigender. Maar wel complimenten voor de mastering; goede dynamiek, de drums hebben lekker veel punch en ook de andere instrumenten zijn gedetailleerd. Hoogtepunt voor mij (ook gezien de contekst/locatie): Beautiful Strangers.