IQ - A Show of Resistance (2020)

Label: Giant Electric Pea

11. Further Away
  12. Ten Million Demons
  13. Subterranea
JC te D
ik heb hier de blu ray van, muziek is waanzinnig mooi, maar het beeld is ZEER slecht en de opname is enkel in stereo.

avatar van Patrick Bruin
JC te D schreef:
Ik heb die Blu-ray ook en ik ben het er mee eens dat de beeldkwaliteit niet optimaal is (maar wel nog altijd veel beter dan DVD-kwaliteit). Het was een fanclubuitgave, waar nu nog maar moeilijk aan te komen is. GEP verkoopt hem niet meer. Het betreft het concert dat op YouTube werd gestreamd ten tijde van de lockdowns. Op de BRD staat overigens ook een integrale versie van Ever. Ik vind de BRD absoluut de moeite waard!

avatar van Gert P
Die heb ik gemist dan, dat ze het zelf niet hebben gedaan net als hun vorige blu ray concert.