Mike Shinoda - Dropped Frames, Volume One (2020)

Electronic
Label: Kenji Kobayashi

1. Open Door (3:05)
  2. Super Galaxtica (2:29)
  3. Duckbot (2:09)
  4. Cupcake Cake (3:15)
  5. El Rey Demonio (2:44)
  6. Doodle Buzz (3:50)
  7. Channeling, Pt. 1 (3:52)

met Dan Mayo

8. Osiris (3:18)
  9. Babble Bobble (1:54)
  10. Session McSessionface (3:24)
  11. Neon Crickets (3:25)
  12. Booty Down (0:56)
avatar van Desert
1,0
Zijn werk bij Linkin Park (het oudere werk toch) vind ik heel goed, maar dit is helemaal niets voor mij.

avatar van jerome988
Dit is ook geen volwaardig album, maar wat snel in elkaar geknutselde tracks tijdens een reeks livestreams van de afgelopen tijd. Hier een voorbeeld: YouTube

avatar van james_cameron
De radiovriendelijke en hitgevoelige opener Open Door schept enigszins verkeerde verwachtingen, aangezien de rest van het album instrumentaal en vrij obscuur is, alhoewel zeker niet verkeerd. Niet alle deuntjes zijn even boeiend, maar de meeste tracks beschikken toch wel over lekkere beats en een fijn sfeertje. Shinoda blijft een vakman. Het afsluitende Booty Down is behoorlijk slecht, maar met slechts 56 seconden is ook dat niet heel pijnlijk.